Op de weg naar commercieel succes kom je obstakels tegen. Je hebt je target voor komend jaar voor 50% ingevuld, maar verder heb je nog geen idee hoe die te realiseren. Het is lastig om prioriteit te stellen tussen korte termijn kansen en grotere kansen die wat langer aandacht vragen. Je bent onvoldoende zichtbaar bij potentiele klanten en het is lastig om goede relaties te bouwen.
Commerciële vaardigheden van jezelf of van je team spelen een sleutelrol bij het nemen van deze obstakels. Met commercieel succes als doel wil je in staat zijn goede relaties op te bouwen, zowel binnen als buiten de organisatie. Daarin wil je jezelf goed positioneren, met behulp van bijvoorbeeld een heldere visie. Zodat klanten je weten te vinden, je vertrouwen en graag met je willen samenwerken.
Maar hoe doe je nou goed accountmanagement? Hoe werk je nou toe naar een partnership? Hoe leg ik nou de juiste contacten en hoe krijg ik het juiste aanbod bij elkaar? Erik van der Kruk helpt jou of je team er graag bij.